Muzyka, która łączy pokolenia

Jestem Dj'em z zamiłowania. 
Pasjonuję się prowadzeniem imprez. 
Widok roztańczonej sali sprawia, 
że kocham to co robię!

Gwarantuję uda​ną zabawę!

O mnie

Słucham i gram każdy rodzaj muzyki tanecznej.
Lubię się bawić utworami i często nadaję setom muzycznym znaczenie, motyw, temat przewodni.  

Imprezy prowadzę kulturalnie z entuzjazmem i humorem. 
Na weselach preferuję, krótkie, pozytywne zabawy, które dostarczają frajdy i nie nudzą. 

Spotkajmy się. Opowiesz mi o swojej wymarzonej uroczystości. 

Wspólnie stworzymy plan niepowtarzalnej zabawy.

Najważniejsza 
jest muzyka!

W moim repertuarze znajdują się utwory od lat 60-tych po współczesne hity. Mixy i remixy popularnych hitów lat 80-tych, 90-tych, piosenki biesiadne i disco polo.
Zapewniam oprawę muzyczną, która łączy pokolenia.

Repertuar

Dopasowuję repertuar po wstępnym wywiadzie,
a reszte weryfikuje sytuacja na parkiecie.
Na moich imprezach dobrze bawią się młodzi i starsi. 

DJ + wodzirej/prowadzący

zabawy | konkursy | muzyka 

Organizujesz wesele? 
Polecamy nasz duet!

Zyskujesz:
- większą interakcje z gośćmi
- dodatkowe konkursy

Zapytaj o szczegóły

"Zaangażowanie i profesjonalne podejście, muzyka dobrana pod nasz gust i profesjonalny sprzęt. Bardzo polecamy! ❤️🎶😁."

Dominika Jeka

źródło: facebook  | fanpage

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Chętnie odpowiem na Twoje pytania telefonicznie lub na spotkaniu,
ale jeśli nie jesteś jeszcze gotowy na rozmowe, to poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane z nich.

Zachęcam do kontaktu

 +48 505 901 284
 Jaki jest koszt wynajęcia Pana do prowadzenia uroczystości?

Nie mam stałej ceny. Na jej wysokość ma wpływ kilka czynników:

  • termin
  • liczba godzin
  • lokalizacja lokalu
  • rodzaj uroczystości
  • ilość uczestników
  • czasem rodzaj zabaw/konkursów

Mała uroczystość:

  • uroczystość do 30 osób, na małą salę, 
  • obsługa do 4 godz.
  • głównie muzyka w tle + tańce. np. chrzciny, komunie, polterabend
  • koszt: od 650 zł

Większa uroczystość:

  • uroczystość do 70 osób, 
  • czas: obsługa do 8 godz.
  • muzyka w tle, tańce, zabawy 
  • np. 18-stki, urodziny, jubileusze, eventy firmowe
  • koszt: od 1050 zł

Wesele - duża uroczystość!:

  • uroczystość do 150 osób
  • czas: obsługa do 12 godz.
  • muzyka w tle, tańce, konkursy, zabawy oczepinowe
  • koszt: od 1800 zł  / poprawiny: od 850 zł


Napisz do mnie e-mail, zadzwoń lub skorzystaj z formularza na stronie. 

Podaj kluczowe dane, a przygotuję wycenę specjalnie na Twoją uroczystość.

Czy jest Pan zwolennikiem disco-polo?

Często otrzymuję pytanie o ten konkretny rodzaj muzyki. Część zamawiających preferuje disco-polo, a część od niego stroni i uważa, że na organizowanej przez nich uroczystości nie powinno się grać tego rodzaju muzyki.  Zawsze dostosowuję się do oczekiwań organizatora.

Ale pytanie brzmi: Czy jestem zwolennikiem disco-polo? Tak jestem, ale...

Wszystko zależy od imprezy i od ludzi na parkiecie. 

Jeśli mam zalecenie, aby unikać disco-polo, to od początku imprezy grywam klasyki lat 80-tych, 90-tych i współczesne hity. Jeśli w trakcie imprezy wprowadzam disco-polo to tylko po konsultacji z organizatorem.

Czy możemy przesłać własną listę utworów, które chcemy, by znalazły się na naszym weselu?

Naturalnie. Zawsze proszę o taką listę. Jednak są pewne ograniczenia.

Państwo Młodzi mogą stworzyć listę 10-20 ulubionych utworów jak również takich, które nie mogą się pojawić wśród granych kawałków. 

Mile widziana jest lista z dedykacjami ;-)

Dodatkowo Państwo Młodzi mogą wybrać muzykę dla kluczowych momentów wesela: wejście Pary Młodej na salę, pierwszy taniec,  przyjazd tortu/dzika/indyka na salę, podziękowania dla rodziców.

Pozostałe kwestie muzyczne są już w mojej gestii. Rolą Dj’a jest prezentacja muzyki, na którą pozytywnie reagują osoby na parkiecie. Do niego należy wstrzelenie się w upodobania gości i zapewnienie udanej zabawy. I właśnie to uwielbiam najbardziej w pracy jako Dj.

Czy w czasie uroczystości organizuje Pan dla gości zabawy/konkursy? 

Tak organizuję zabawy. Rodzaj prezentowanych zabaw ustalamy przed uroczystością.

Poniżej zamieszczam moje propozycje weselne:

Na początek:

  • dwa kółeczka / taniec zapoznawczy /

W trakcie uroczystości (2 do wyboru):

  • jaka to melodia/film
  • rodzinne zmagania/cyrk/zoo
  • taniec weselny - dyscypliny sportowe

Poniższe dwie zabawy wprowadzam w zależności od klimatu na sali - spontanicznie ;-)

  • pociąg/pociąg ze stacjami
  • blok biesiadny /kto w maju urodzony + klasyki do śpiewania/

Oczepiny (3 do wyboru):

  • test zgodności 
  • przepowiednie /baloniki z wróżbą/
  • taniec z balonikami
  • kareta 
  • taniec wykupny
  • gorące krzesła/zdobywanie fantów
  • „gazetowy” taniec 
  • kurs tańca dla panów
  • sznurek i taniec
  • świstaki /drużynowe wykonywanie zadań na czas/
Ile czasu Pan potrzebuje na rozlożenie sprzętu i na zwinięcie?

To zależy. Kluczowa jest lokalizacja sali, odległość od parkingu. Można założyć, że standardowo potrzebuję 2-3 godziny na rozładunek i rozstawienie + czas na sprawdzenie dźwięku. Na tej samej zasadzie - na spakowanie się potrzebuję min. 90 min.

Jeżeli menadżer lokalu prosi o taką informacje, to najbezpieczniej jest założyć, że pojawię się na 4 godziny przed rozpoczęciem uroczystości i spakuje się najszybciej jak to możliwe.

Jak wygląda u Pana praca z kierownikiem sali, fotografem i filmowcem? 

Praca z innymi wykonawcami zaangażowanymi w obsługę uroczystości przebiega bardzo dobrze. Podczas uroczystości informuję obsługę foto-video, co będzie za chwilę się działo, jaki mam plan na kolejny blok taneczny. Jestem w kontakcie z „kuchnią” i przekazuję informację dalej o zbliżającej się kulinarnej niespodziance. Przygotowuję zapowiedzi dotyczące np. organizowanych przez fotografa zdjęć grupowych, itp. Jestem zdania, że Dj, fotograf, filmowiec i obsługa sali jesteśmy dla Ciebie. Zostaliśmy wybrani, żeby zapewnić doskonałą zabawę dla wszystkich gości i wspaniałą pamiątkę dla Ciebie w postaci udanych zdjęć i filmu.

Jaka jest różnica między Dj'em, a zespołem muzycznym?
  • DJ na weselu gra wyłącznie oryginalne, znane przeboje, co daje gwarancję, że uslyszysz to co lubisz
  • DJ na weselu jest w stanie zagrac każdy kawalek w przeciwieństwie do kapeli która gra zazwyczaj tylko polskie nagrania
  • DJ na weselu nie robi długich przerw, a nawet podczas krótkich przerw tez leci muzyczka.

W przeciwieństwie do zespołu muzycznego DJ na weselu nie ma sztywno ustalonego planu imprezy, repertuar muzyczny dostosowywany jest na bieżąco do różnych gustów gości weselnych. Goście mają również wpływ na charakter imprezy, mogą poprosić o ulubiony utwór i zadedykować go wybranej osobie.

Czy imprezę prowadzi Pan sam? Widziałam opcję dj + prezenter...

Generalnie zajmuję się obsługą imprez w pojedynkę. Sam gram muzykę i prowadzę zabawy. Opcję dj + prezenter proponuję przy większych uroczystościach lub np. imprezach plenerowych. Jednak jeśli jest chęć ze strony np. Młodej Pary, abym pojawił się z asystą, to oczywiście jest taka możliwość.

No tak, ale jaka jest różnica, jak jest Pan sam, a z asystą? Co zyskujemy? 

Całkiem sporo ;-)

  • jako prezenter mogę częściej wychodzić na salę i prowadzić dodatkowe zabawy
  • przebieg zabaw jest bardziej płynny, ponieważ dj puszcza utwory, a ja jako prezenter mogę być w tym czasie z gośćmi - w centrum zabawy
  • większa jest też integracja z gośćmi, ponieważ podczas najważniejszych momentów jestem stale przy np. Parze Młodej wraz z gośćmi
  • szybciej się rozstawiam i zwijam sprzęt, co niekiedy ma znaczenie dla sali
  • zdarza się, że proponuję asystę, również w momencie, kiedy mam ciąg imprez jedna za drugą, a chcę zapewnić najwyższy poziom usługi

Formularz kontaktowy

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana.
Nie można wysłać wiadomości. Proszę poprawić błędy i spróbować ponownie.

DJ Mikey

ul. Towarowa 17
84-120 Władysławowo
tel. 505 901 284

djmikey@mkupis.pl